Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k aktualitě ČTÚ: Zákazníci si více stěžují na Vodafone a O2 kvůli jednostranným změnám smluv.

  • 22. 8. 2024 8:23

    BASSET

    Byl jsem u UPC / Vodafonu dobrych 15 let - internet s televizi. Sluzba se zacala kazit, Eurosport kostickoval zrovna, kdyz davali grandslamy.... tak jsem se pokusil reklamovat. 14 dnu se nic nedelo, pak mi slecna mailem napsala, ze problem je vyresen a pripad zavrela... vyreseno nebylo nic a kostickovalo to dal. Tak jsem se nastval a vsechna svoje cisla + TV + internet jsem prestehoval k T-mobile (zrovna natahali optiku) a jsem spokojeny,,, vse jede jak ma, symetrickych 500 MB/s (to Vodafouni neumeli) - TV slape krasne a vodafoun mi jen poslal mail, kde se divil proc jsem od nich odesel.... mohli mit mesicne cca skoro 3 litry a maji kulove, protoze si nevazi letitych zakazniku a lzou... nic neresi a jeste vam drze poslou mail, ze bylo vyreseno - ovsem nic neresi, jen nechaji vyhnit.... to je realita dnesniho vodafounu, bohuzel.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).