Hlavní navigace

Názor k aktualitě ČTÚ: Zákazníci si více stěžují na Vodafone a O2 kvůli jednostranným změnám smluv od RRŠ - Ono to někdy až působí jako spiknutí nebo...

  • 21. 8. 2024 14:05

    RRŠ

    Ono to někdy až působí jako spiknutí nebo kartelová dohoda...
    U nás (v domě) během letoška:
    * Vodafone změnil tarif u ex-kabelovky, aniž by se obtěžoval zjistit, že nový tarif vůbec nereflektuje realitu - ty rychlosti prostě neumí dosáhnout, takže lidem přišlo, že mají připlatit 150 korun za stejně mizernou službu (ale spoustu nevyužitelných bonusů v rámci nového balíčku).
    * Uživatelé O2 ve stejné době byli převedeni na lepší VDSL připojení až 40 Mb/s, když reálně to funguje na (ex)ADSL infrastruktuře asi tak 10 downlink, 2 uplink. Řešení: tarif je dražší, ale za nekvalitu služby mají slevu, takže platí zhruba stejně.
    * Uživatelé O2 Family spadli pod O2, a ti, co měli připojení od O2, mají najednou sloučené služby telefonů a internetu, bez možnosti to normálně zase oddělit; kdo nemá připojení od O2, je neustále otravován, aby si to přidal do balíčku. Všem bez rozdílu pak O2 neustále vnucuje O2 TV, která ale na naší infrastruktuře prostě pořádně nefunguje.
    * Další provider dokázal novému nájemníkovi prodat gigabitový internet optikou do bytu, kvůli čemuž natahal rozvody po baráku - a optiku připojil ke stávajícímu routeru (jasně, není to router...), když má jen necelý 2 Gb/s wi-fi přívod do celého domu, pro několik desítek přípojek. (Než se to dořešilo, tak se ten pán zase odstěhoval.)
    * Jediný stabilně fungující (nic nevylepšujeme, chodí to tak, jak dokážeme) je místní wifinový provider, o kterém netušíme, kdy ho schramstne větší firma.
    Realita (z pohledu zákazníka) je taková, že místo tří stovek bude platit pětistovku, ale služba zůstane v (ne)kvalitě z před desíti let jen místo připojení k internetu to je výhodný balíček služeb.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).