Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k aktualitě ČTÚ: Zákazníci si více stěžují na Vodafone a O2 kvůli jednostranným změnám smluv.

  • 21. 8. 2024 12:04

    Uncaught ReferenceError:

    Tak Vodafone, těžko si lze představit, že jeho postoj ve v souladu se zákonem.

    Únor ve vyúčtování: od dubna do října vám změníme tarif [bez info o ceně nebo tarifu]
    Duben sms: změnili jsme vám tarif [bez informací na který a za jakou cenu, na webu nic, ve vyúčtování nic]
    Květen vyúčtování: změnili jsme vám tarif na XY za ceníkovou cenu (v ceníku se dozvýdám, že je o 145 Kč měsíčně dražší)
    Konec května: nesouhlasím se změnou podmínek a chci odstoupit a dostanu odpověď, že již nelze, že jsem tak mohl učinit do konce března, poté co mi informaci o změně napsali do vyúčtování

    Mno, těžko tohle je bez porušení zákona, zkusím kam až to VF chce dotáhnout.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).