Hlavní navigace

Názor k aktualitě ČTÚ prověří výši poplatků, které operátoři účtují za vrácení kreditu při přenosu čísla od Vindis - Vrací se to, co zákazník zaplatil! Pokud byl...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 5. 2020 20:27

    Vindis

    Vrací se to, co zákazník zaplatil! Pokud byl poukaz, dárek dodán zdarma nebo jej získal někdo jiný, tak je jasné, že to nelze proplatit. Ovšem pokud jsem za něco zaplatil, ale nakonec nevyužil, tak z podstaty věci bych měl mít právo na vracení.
    Jízdenka se platí předem, ale pokud nakonec vlakem nejedu, tak mi dopravce vrátí peníze. To samé i s ostatními. Vstupenky, nevyužitou permanentku je možné vrátit. Tak proč ne u kreditu?
    A to platí i pro kredity. Zaplatil/nabil jsem si předem určitou částku, která se pak bude odečítat. No a pokud kredit celý nevyužiji, tak zbytek z toho co jsem dříve zaplatil, budu chtít vrátit zpět. Ber to tak, že jde o takový bankovní účet/úschovnu. Když u banky zrušíš účet, tak banka ti musí zbytek převést nebo proplatit. Nemůže si jej nechat.
    Bonusy u kreditu je to snad jasné. Zaplatil jsem 200, operátor mi jako bonus dal 100 navíc, takže kredit je 300. Vrátit mi může jen to, co jsem zaplatil. Tedy těch 200, nikoli 300. Pokud z toho kreditu utratím 50, tak i tak mi musí vrátit 200. Bonusy se čerpají prvně, takže se nesahá do uživatelského kreditu.
    A je jedno, jaká "měna" se použije. Pokud si za 200 Kč koupím 100 bodů, tak při 50 bodů mi musí vrátit 100 Kč. Takto to musí být uvedeno v podmínkách. Pokud to tam není, tak může nastat problém, ale ve výsledku je to problém toho provozovatele. Nikdo se nesmí obohacovat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).