Hlavní navigace

ČT zrušila zakázku na audit předání funkce generálního ředitele

30. 5. 2024

Sdílet

Česká televize, ČT Autor: Karel Choc, Internet Info

Vedení České televize chtělo zadat externí analýzu dokumentů souvisejících s předáváním funkce generálního ředitele. Nakonec ale zakázku zrušilo.

Lhůta pro podání nabídek vypršela 15. března, přihlásily se dvě firmy. Žádného vítěze ale tato veřejná zakázka nemá, měsíc po otevření nabídek se Česká televize rozhodla celý záměr zrušit. Vyplývá to z profilu zadavatele na portálu Tender Arena, kam veřejnoprávní televize umisťuje své poptávky.

S nápadem na audit dokumentů přišel na podzim generální ředitel České televize Jan Souček. Předmětem analýzy měly být podle zadávací dokumentace dvě desítky různě obsáhlých prezentací ze schůzek k předání agendy generálního ředitele. Cílem bylo identifikovat případná významná finanční, provozní, výrobní, technologická, právní nebo reputační rizika. Dále se kontrola měla týkat 89 smluv a 19 objednávek podepsaných od 7. 6. do 30. 9. 2023, rozhodujícím kritériem byla hodnota nad milion korun.

Maximální hodnota veřejné zakázky měla být 680 tisíc Kč bez DPH. Česká firma Grant Thornton Advisory podala nabídku v hodnotě 616 tisíc Kč. Druhý uchazeč, slovenská společnost Cratus SK, služby nacenila na 487 tisíc Kč.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).