Nakoupil jsem na ebay a zaplatil přes paypal stroj za cca 50000kč. Čínan ho nikdy nedodal jen zfejkoval tracking po číně. Vrácení pěnez bylo přes paypal hotové téměř instatně. Jediné co mne štvalo že bez kurzového rozdílu a poplatku. Ale pořád to bylo cca 97% částky
Z více jak 1000 obchodů na ebay jsem vracení peněz použil cca 20-30x vždy v pohodě a rychle. Díky paypalu jsem nepřišel cca o 80k-100k kč
Naopak z více jak 10 žádostí o refund na banggood a aliexpress mi nebylo vyhověno ani jednou. Takže gratuluji všem hejtrům paypalu za úříznutí si větve pod sebou. Pro paypal je kupující bůh, pro karetní společnosti jste otrok.
3. 10. 2020, 11:05 editováno autorem komentáře
Jedna věc by mne zajímala: kdysi dávno, pradávno, kdy PayPal začínal, jsem si tam založil účet. Na zkoušku. Nevede k němu žádná karta, není s ničím propojený, pravděpodobně je tam uvedený dávno neplatný e-mail, ale nejspíš tam je i moje adresa. Už nevím, jak byl založený - byla to opravdu jen zkouška.
A teď mi někdo řekněte, jak to zrušit, abych nedlužil PayPalu 300 Kč (opakovaně).
Preji hodne zdaru s nalezenim alternativy, ktera vase nakupy bez kecu pojisti do nemale vyse. Ciste kvuli tomuhle je PayPal pri obchodovani s neznamou protistranou k nezaplaceni. Az se vam prodejce odmlci uplne, nebo bude tvrdit ze zbozi poslal, ale pritom kde nic, tu nic, tak si mozna vzpomenete... :)
Aby Paypal mohl zrušit zákazníkovi neaktivní účet, na kterém je nějaký zůstatek, musí nejprve vyřešit co s tím zůstatkem. Na ten Paypal doposud nemohl sáhnout.
Dovedu si představit, že mu tam klidně na statisících nebo milionech účtech, které jsou roky zapomenuté, nikdo je roky nepoužil, nikdo se na ně roky nepřihlásil, visí po pár Dolarech celkem pěkná částka, a Paypal má "náklady" na to, aby tyhle účty udržoval a nic z toho nemá. A jak to chápu já, je zřejmé, že přesně tohle chce vyřešit: Nejprve pomocí drobného poplatku vyřešit těch pár drobných, co na těch účtech nehnutě zůstávají zapomenutě ležet, a pak mu to dá možnost vyřešit ty účty jako prázdné - třeba je i zrušit, pokud to umožní podmínky a pokud budou chtít.
Ostatně stejně to mám třeba u banky. Dokud účet používám (v tomto případě to je definované příchozími platbami nad stanovený limit), tak za vedení účtu neplatím. Když účet přestanu používat, byť na měsíc, začnou mi účtovat poplatky za vedení účtu.
Co Vás přesně trápí? Co Vám připadá jako podvod?
8. 10. 2020, 07:22 editováno autorem komentáře
Vše by bylo ok,kdyby účty zrušit šly. Bohužel nedá se na nikoho obrátit,jen po přihlášení,jak to asi uděláte? Bludný kruh. Toto neberu jako správné jednání. Neaktivním měl být zaslán email , že jejich účet bude zrušen. A ti co jej využívají by měli platit poplatky. Takto bych to pochopila,ale jeví se jako podvodníci, když nelze udělat vlastně žádný krok a pomoc nedostanete !!!
- jste tak hloupý nebo se jen tak hloupým děláte? Když tam nemáte připojenou kartu, tak PP samozřejmě nemá z čeho si ten "neaktivní" poplatek strhávat.. nebo si jako myslíte, že zahájí kobercový nálet na všechny účty založené před rokem 2000 - v "třetích zemích" a bude se domáhat - KONKRETNE v CR (na základě naprosto neexistující právní úpravy), že když máte 10 let neaktivní účet, tak NYNI musíte platit (jakoukoliv) částku za jeho nepoužívání??! Základní soudní poplatek v občanskprávních sporech (což je toto) činí 1500 kč.. k tomu náklady na právní zastupování (klidně i interní PP advokát) .. a pořád riskujete, že vás soudce totálně sejme, co jste to za K--TENA, že si vůbec něco podobného dovolujete.. A NULOVA šance jakéhokoliv odvolání, protože se jedná o bagatelní spor do 10.000 Kč. Fakt si to předem nastudujte, než začnete plácat nesmysly..
Dobrý večer,
Nejsem si jist a vypadáte že tomu rozumíte.
Když mám paypal asi přes rok a mám na něm 10 korun a jsem na tom účtu neaktivní tak to znamená že když odeberu kartu a ostatní věci tak mi paypal zruší i když na mém účtě je limitace? A popř. kdyby ne tak budou to poplatky měsíční nebo ročně 300Kč?
A ještě jednou se omlouvám za hloupé otázky jen se v tom nevyznám.
Tak to v mém případě je to přesně naopak, s eBay před lety vždy neskutečné problémy doložit, že mi poslali z Číny něco jiného nebo padělek, na AliExpress byly většinou disputes úspěšné (ale je pravda, že v jednotkách případů je zamítli s tím, že bych musel doložit něco specifického resp. poslat zboží zpět), asi závisí na přípravě a legitimnosti požadavku. A pak je také samozřejmě třeba si dispute hlídat, protože prodejce dává protinávrh řešení a většinou dá "No return+No refund" tj. $0, a když se to neodmítne, tak samozřejmě automaticky jeho návrh akceptujete (a notifikace o tom nechodí).
Mám podobnou zkušenost. Adobe při objednání ročního předplatného zvrtalo vyúčtování DPH - strhli mi částku s DPH a nevyfakturovali jej. Oprava dokladu prý není možná, musím stornovat nákup. Vrátili ale jen částku bez DPH a pak už mě jen přehazovali od jednoho Inda k druhému, každý si to anglicky nechal celé vysvětlit a nic nevyřešil. Nakonec jsem poslal reklamaci k PayPal s vysvětlením situace, za pár dní jsem měl peníze zpátky.