Soukromá zpravodajská stanice CNN Prima News dosáhla v září 2024 svého dosud nejlepšího měsíčního výsledku od začátku vysílání. Její průměrný celodenní podíl na sledovanosti byl 2,49 % diváků starších 15 let.
Diváci se zajímali o zpravodajství v souvislosti s povodněmi a krajskými volbami. Speciální vysílání se sčítáním výsledků zasáhlo o posledním zářijovém víkendu 1,3 milionu diváků starších 15 let, kteří se dívali aspoň tři minuty v kuse. Web CNN Prima News navštívily více než tři miliony reálných uživatelů, kteří zobrazili 31 milionů stránek, takže se portál dostal do pětice nejnavštěvovanějších zpravodajských serverů.
Veřejnoprávní ČT24 měla v září ve stejné cílové skupině průměrný celodenní podíl na publiku 6,74 %, vyplývá z dat ATO-Nielsen. O povodňovém víkendu vyšplhal její podíl přes 17 %, což byl nejvyšší denní výkon od roku 2021.
Z dalších tematických kanálů Primy si v září nejvíce polepšily ženský program Prima Love a filmový kanál Prima Max. Průměrný podíl Prima Max v hlavním vysílacím čase dosáhl 2,60 %. Nejsledovanějším pořadem byl film Ženy v běhu (188 tisíc diváků, podíl 6,56 %). Prima Love nejvíce zaujala divačky snímkem Osudové léto v Paříži (97 tisíc diváků, podíl 3,09 %).
Na stanici Prima Cool si nejvíce diváků získala filmová série Rambo. Díl vysílaný 8. září sledovalo 164 tisíc lidí při sharu 4,72 %. Na Prima Krimi se dařilo pořadu McDonaldová a Dodds: Svatební horečka, 14. září zaujal 125 tisíc diváků při sharu 3,64 %. Dokumentární Prima Zoom dosáhl nejvyšší sledovanosti s pořadem Jak nacisté prohráli válku, který si 12. září nenechalo ujít 76 tisíc diváků při sharu 2,67 %.
Průměrný podíl celé skupiny Prima na televizním trhu od začátku roku dosahuje 27,03 % diváků starších 15 let. Celodenní share v září činil 27,45 %, respektive 25,85 % ve věkové skupině 18 až 69 let, na kterou Prima cílí reklamu. Podíl v hlavním vysílacím čase dosáhl 25,97 % diváků starších 15 let a 25,04 % ve věkové skupině 18 až 69 let.