Prima se neumi propagovat. Maji bez debat nejlepsi newsroom na hony vzdaleny dvoumetrovemu papundeklu konkurence, CNN umi krome spotrebitelskych Hlavnich zprav delat kvalitni zpravodajstvi. Ale jak to davaji vedet. Nikde nijak. Staci jejich prehled vecernich poradu, kde u nekolika starych stanic ukazuji tri vecerni porady, u Zoomu to utnou na dva a novejsi Star, Show atd. vubec neprezentuji. Takhle uz to delaji mnoho let. Marketing na urovni MS. Wtf? Ted jsme koukali Prostreno s ucastniky reality show. Dva jsou z Primy, tri z Novy. Tam to chce tezkej restart marketingoveho oddeleni.
Myslím, že nízká sledovanost Prima CNN je naopak dobrá zpráva -- ukazuje na to, že je pořád velké množství lidí, kterým jde nejen o (moderní a přeplácanou) formu, ale také o kvalitní obsah, který se u primy najít nedá.
A to plošně na všech programech -- jakž takž to drží Prima Zoom, která mezi těmi ezoterickými fantasmagoriemi a ruskými "dokumenty" o mimozemšťanech občas vysílá i zajímavé a obsahově vyvážené pořady. Ale jsem rád, že jste mi ukázal, že i takové ubohosti jako "Prostřeno s účastníky reality show" si najdou cílovku. Nevěřil bych, že je někdo ochotný tímhle zabíjet svůj vyměřený čas...
Zkusil jsem se na tu novou podobu podívat, ale z mého pohledu teda nic extra. To předchozí se mi líbilo znatelně víc. Hlavní zprávy (znělka) ještě budiž, vypadá to tak nějak v pohodě, i když to teda graficky vůbec neladí se zbytkem stanice. Ale co má znamenat znělka klasických zpráv, tomu fakt nerozumím. Vždyť to vypadá jako nějaká stažená šablona z netu, kterou jen překryli titulkem "Zprávy". Proč se tu stanici snaží graficky úplně rozhodit? Vždyť ta jednotná 3D grafika ze začátku byla super. A jestliže už chtějí nějakou změnu provést, mělo by to mít nějakou jednotnou podobu a ne tohle..
Večerní Hlavní zprávy nově uvádějí 3D hodiny odpočítávající poslední sekundy před začátkem relace v 18:55. Motiv hodin se pak objevuje jako předěl také v úvodním přehledu zpráv.
Tak já nevím ale žádné 3D hodiny jsem neviděl. Viděl jsem klasickou časomíru před začátkem ale ty měly do 3D hodně daleko a pak až ve znělce. Nic mezitím.
"Problémem" CNN Prima news jsou reklamy. Líbí se mi i konfrontační způsob vedení diskusí. Není jako ČT, ve které vystupují hlavně zastánci toho správného názoru. Jde hlavně o přikyvování si "protistran". Jenom přesvědčují přesvědčené. Takže minimálně vyváženost je hodně vychýlená. Nedělejme si iluze, že by sledovanist při umožnění reklamy na ČT, v rozsahu, jaký mají komerční stanice, zůstala na stejných číslech a nezamířila si to směrem dolů.
Kdo si poslechnete záznam z jednání Rady ČT 21.2.2024, pak uslyšíte, jak velké obavy mají členové Rady ČT ze stoupající sledovanosti TV Prima, resp. CNN Prima NEWS. Už se těším na den, kdy CNN Prima NEWS porazí ve sledovanosti ČT 24. To bude pláče na Kavčích horách. Protože jak známo, sama ČT za pokles důvěryhodnosti svého zpravodajství přece nemůže. :))
Sledovanost CNN Prima NEWS se naopak zvyšuje. A dosahuje téměř 2%. Rozdíl ve sledovansti mezi CNN Prima NEWS a ČT 24 se snižuje. Těším se, až CNN Prima NEWS porazí ve sledovanosti tu veřejnoprávní šeď na ČT 24. A pokud pravidelně sledujete data o sledovanosti, pak jistě víte, že i Vámi zmiňovaná Prima Zoom má již teď dlouhodobě nižší sledovanost, než CNN Prima NEWS. Takže se sledovaností CNN Prima NEWS bych to neviděl tak černě, jako Vy. :))