S Alzou mám poslední týdny jenom špatné zkušenosti, 3 ze 4 posledních nákupů pokazili, navíc potom hrozně mizerná komunikace. Moje útrata tam je v součtu okolo 2,5 mil. Kč, přijde mi to dost na to, aby si zákazníka nějak vážili... ale bohužel, opak mi přijde pravdou. Výsledkem je, že jsem poprvé nakoupil na CZC.cz při nedodání jedné z objednávek z Alzy a podruhé na Mallu... ironie, že z toho Mallu mi to přišlo za 70 minut po objednání (a v tu dobu jsem čekal třetím dnem na zásilku z Alzy, která měla být doručena do 5 hodin). Alzu mám rád, má strašně široký sortiment, ceny neřeším, zajímaly mě služby, především rychlost dodání... Ale fakt je to poslední dobou extrémní mizérie.
Na tohle všechno jsem mentálně připraven. Co mě suspenduje do bezvědomí u leadera trhu v foto sortimentu je toto: Úterý objednávka věci skladem s expedicí do druhého dne, placená kartou, volám v čtvrtek, že mi nedošel mail z Zásilkovny, že to převzali a operátorka která nechtěla číslo objednávky ale jméno "vaši objednávku nevidím a taková objednávka rozhodně neexistuje a jestli vím kam volám, že jsem určitě nakoupil jinde a že poslední vidí moji 2 roky starou objednávku" ... jsem velmi zkušený "nakupovač" takže diktuji přímo číslo objednávky z potvrzujícího mailu a k mému zděšení operátorka tvrdí, že taková objednávka neexistuje, protože ona to v Abře nemá a naznačuje, že jsem první zákazník za 20 let co má problém. Na to odpovídám, že asi se jí to nějak nenačetlo, ať tu Abru nějak refrešne a odpověd byl další úder - to nepomůže, "děje se to pořád a opravit to nejde". Na to odpovídám, dotazem, že když se to děje pořád, tak jestli toto taky není tento případ. Nevěděla neznala, objednávka není, nikdy se to ještě nestalo, ale děje se to pořád. Tak jsem to zrušil a chtěl peníze zpět a koupil jinde. Za 4 dny vítězný hovor, že už to celé "pro mě opravili" a už to posílají. Na to odpovídám, že to nemá smysl, protože jsem to potřeboval o víkendu - psal jsem to v poznámce a objednávku jsem zrušil. Na to operátorka - že Zásilkovna doručuje do druhého dne. Já na to, jestli to tedy stihnout dodat minulý pátek, chvilku koukala do kalendáře a prý ne. Tak jsem to podruhé zrušil a dozvěděl jsem se, že pro mě udělali všechno, včetně opravy connectoru mezi shopem a Abrou a naznačovala, že jsem darebák "tak my jsme vám to nachystali a vy to teď rušíte".
Jakože chápu na 200%, že někdo prodává něco co nemá skladem, nemůže dodat, pošle na dobírku co je placeno, pošle něco jiného, skoro cokoli... ale tato série asi 5 chyb v kombinaci s velmi specifickými operátory, to je prostě unikát. Soukromě si myslím, že jsem byl obětí vlny nových zaměstnanců. Dřív když byl problém, tak proto, že se snažili nic nedělat nebo krýt svoji chybu (a to se mi stávalo velmi málo), teď je problém skoro u 50% dodávek díky lidem, co naprosto přesně všechno vědí, rozhodně za nic nemohou v kombinaci s úplnou absencí špetky rozumu. Někdo je naučil odpovědět na cokoli jakkoli kdykoli.