České vývojové centrum americké videoherní společnosti Take-Two Interactive v posledním fiskálním roce končícím v březnu tohoto kalendářního roku propouštělo. Počet zaměstnanců 2K Czech se snížil o dvacet hlav na 177 lidí.
2K má v Brně a Praze nadále otevřeny nové pozice. Sekce 2K Publishing shání lidi na infrastrukturu. Hangar 13 zejména animátory, tvůrce 3D prostředí v Unreal Enginu a inženýry přes UI. Inzeráty hovoří o tvorbě nového dílu Mafie.
Tržby 2K Czech loni činily 370 milionů korun, meziročně o 14 milionů méně. Jde o prostředky, které se účtují mateřské společnosti jako náklady na vývoj a provoz pobočky.
Tuzemský herní vývoj lze obecně považovat za stabilní prostředí, a to i díky rozumným nákladům a nastaveným velikostem týmů. Propouštění se má dotknout brněnských InGame Studios, což souvisí s plány majitele Digital Bros. Na trhu se objevují i noví investoři, nedávno zde rozjel vývoj čínský Virtuos.
2K Czech a Hangar 13 jsou následovatelé původem české společnosti Illusion Softworks. Do portfolia spadají tři díly Mafie, Top Spin 4 nebo díky spolupráci s Pterodonem také Vietcong.