Veřejnoprávní rozhlas chce motivovat posluchače, aby si pořídili moderní přijímače digitálního vysílání ve standardu DAB+. Tvářemi další vlny rozsáhlé kampaně se stali moderátoři Jiří Chum a Dalibor Gondík.
Kampaň zahrnuje venkovní plochy, tiskovou reklamu, adresnou rozesílku, rozhlasové vysílání, internetové stránky a televizní spoty. „Na začátku příštího roku bude komunikace doplněna o minipořad, který představuje výhody digitálního vysílání a zároveň vyvrací některé mýty spojené s technologií DAB+. Jeho tvářemi jsou Jiří Chum a Dalibor Gondík. Minipořad bude nasazen a odvysílán ve dvou variantách,“ uvedl ředitel komunikace Českého rozhlasu Jiří Hošna.
I nadále zůstává pilířem kampaně speciální webová stránka www.dobabadova.cz, na které posluchači najdou potřebné informace, jak a proč přejít na digitální vysílání DAB+.
Český rozhlas vstoupil do finální fáze digitalizace vysílání. DAB+ aktuálně pokrývá 95 % populace České republiky. Digitální technologie podle rozhlasu přinese vysokou kvalitu zvuku, prostor pro více rozhlasových stanic, multimediální doprovodné služby, stabilní příjem, energetickou šetrnost a jednoduché ovládání přijímačů.