BlindShell vstupuje na americký trh, ještě do konce roku tam chce generovat 30 % svého obratu.
Projekt BlindShell začal jako studentská aplikace pro postižené, která nabízela přívětivější prostředí pro nevidomé s Android telefony. Tvůrcům se poměrně dlouho nedařilo projekt prosadit a na výslunní je vynesl až v roce 2014 CSR projekt Vodafonu – Nápad roku. Projekt odstartoval vznik celé společnosti vyvíjející vlastní mobilní zařízení pro postižené a dnes firma, která za značkou stojí, prodává své produkty v rámci téměř celé Evropy.
„O proniknutí na americký trh usilujeme od roku 2016 a očekáváme, že teď, když se to povedlo, vytvoří ještě v tomto roce 30 procent našeho letošního obratu,“ prohlásil ředitel BlindShellu Jan Šimík v tiskovém oznámení. BlindShell se letos také poprvé umístil v mezinárodním žebříčku nejrychleji rostoucích technologických společností ve střední Evropě – Deloitte Technology Fast 50 CE.