České Restu míří do Německa, kupuje jej vlastník Makra

9. 10. 2018

Sdílet

Restu - mobilní aplikace

Český rezervační systém Restu ze stáje Mitonu koupila HOSPITALITY.digital, digitální divize německého dodavatelského řetězce Metro Group.

Miton se startupu zbavuje po necelých pěti letech provozu, za tu dobu stačilo Restu do své databáze nasbírat okolo 17 tisíc českých podniků a každoročně dle slov provozovatele také zpracuje okolo 500 000 rezervací. Částka, za kterou jablonecký Miton startup prodává, nebyla zveřejněna.

„Naše klienty z řad majitelů a provozovatelů nezávislých restaurací podporujeme nabídkou digitálních řešení, jako je Restu, a umožňujeme jim tak další rozvoj,“ uvedl generální ředitel společnosti METRO AG Olaf Koch hlavní důvod akvizice.

„Mnoho restauratérů rezervační systémy nepoužívá, neboť to s sebou nese značné náklady. Na druhou stranu jsou však dnes mnozí hosté zvyklí vyhledávat si restaurace přes internet a očekávají, že si restauraci online nejen vyberou, ale že si také budou moci rovnou zarezervovat místa. České Restu je v obou těchto ohledech na špici. Pro hosty je stejně jednoduché si na této platformě zarezervovat stůl v restauraci, jako je pro majitele restaurací takové rezervace spravovat, tudíž dokážeme svým zákazníkům nabízet zcela jasnou přidanou hodnotu,“ dodal.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).