České autobazarové softwarové nástroje Autsoft a TEAS získává nový majitel

23. 9. 2019

Sdílet

Carvago
Carvago

V České republice se v dubnu letošního roku zformovala skupina European Automotive Group (EAG), která se chce stát jedním z nejvýraznějších evropských hráčů s obchodováním s ojetými automobily na internetu. Stojí za ní investiční společnost Portiva (50 procent) a spoluzakladatel Košík.cz Jakub Šulta a bývalý manažer Volkswagenu Jan Kranát (po 25 procentech).

První vlaštovkou je online tržiště Carvago, ke kterému nyní přibývají další dva projekty. „Prostřednictvím investice od polovičního vlastníka, skupiny Portiva, se podařilo získat do portfolia dvě hlavní softwarové platformy pro dealery a autobazary TEAS a Autosoft. Obě akvizice sledují dlouhodobou strategii skupiny, v rámci které chce EAG nabízet komplexní služby pro prodejce nových a ojetých aut a návazných služeb,“ uvádí EAG.

Výše transakcí nebyla zveřejněna. Portiva ale letos v dubnu uvedla, že má na akvizice v rámci EAG k dispozici nižší stovky milionů korun.

Nástroje od Autosoftu a TEAS využívá asi 1200 společností. Carvago údajně po čtyřech měsících provozu měsíčně prodá přes stovku vozidel. Mezi partnery má zhruba tři stovky dealerů a autobazarů.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Reportér Lupa.cz a E15. O technologiích píše také do zahraničních médií.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).