Společnost tuzemského miliardáře Daniela Křetínského Czech Media Invest letos odkoupila od francouzské skupiny Lagardère síť tuzemských rádií, jako je Evropa 2, Frekvence 1 nebo rádio Bonton. Aktuálně zahájila proces rebrandingu a multimediální dům nově ponese název Active.
Nové jméno by mělo lépe vystihovat „současné portfolio skupiny“. Chystaná změna se dotkne také loga a vizuální identity celého uskupení. V současnosti jsme odstartovali poslední etapu finálního rebrandingu značky,
vysvětluje Martina Říhová, výkonná ředitelka Active.
Nové logo pro Active připravil Ateliér Židlický. Pomocí zelené barvy by mělo lépe „korespondovat s ostatními značkami skupiny Czech Media Invest“.
Nový název lépe vystihuje podstatu a portfolio našich služeb, kde kromě rádií už dávno máme také streamovací službu Youradio, multimediální produkt Pigy, produkční jednotku No Limits nebo řadu projektů zaměřených na influencer marketing,
dodává Říhová.