V Zootu vystřídal Pavlínu Louženskou, která odešla do agentury 2Fresh. Jednou z prvních akcí, kterou Jiří Caudr po příchodu z O2 rozjel, je postupné osekávání agentur a přesouvání marketingu zpátky do Prahy.
„Chceme, aby byl marketing na všech třech trzích postupně jednotný. Historicky to v Zoot.cz fungovalo tak, že každá země byla autonomní, měla svého country manažera, jenž si svou zemi řídil samostatně, staral se o logistiku i marketing. Ve chvíli, kdy jsme na Slovensko a Rumunsko vstupovali, to tak bylo jednodušší, protože pro mnoho věcí je opravdu potřeba lokální insight. Ale postupně začalo docházet k neefektivním překryvům. Nyní tedy z Prahy přebírám marketing Rumunska, po něm přijde na řadu Slovensko,“ tvrdí Jiří Caudr v rozhovoru se serverem Mediaguru.
S tím souvisí i sjednocení výkonového marketingu. „Na českém, slovenském i rumunském trhu jsme odešli od agentur a vytvořili interní tým, jehož cílem je každé zemi poskytovat z centrály servis na odpovídající úrovni. Výkonnost na Facebooku, v Google (a v České republice ještě na Seznam.cz) řešíme jednotně. Díky tomu jsme schopni zemím, které nemají takový objem jako Česko, poskytnout velmi kvalitní služby a za stejné peníze jsme v meziročním srovnání už získali o 37 % více objednávek,“ tvrdí Jiří Caudr v rozhovoru se serverem Mediaguru.
Kreativitu ale chce Caudr přenechávat i nadále agenturám. „Interně jsme zaměřeni pouze na produkci a výkonnostní marketing, protože tím dokážeme ušetřit náklady, ale na úrovni ideového konceptu by to bylo neefektivní. Interní kreativce celoročně neužijeme. S externím dodavatelem nyní například připravujeme i nový positioning značky,“ dodává bez dalších podrobností Caudr.