Brněnská Business Factory investuje 1 milion eur do inovací v online marketingu

25. 6. 2019

Sdílet

Reklama, peníze - ilustrační foto Autor: Isifa

Česká digitální agentura Business Factory investuje 1 milion eur (přibližně 25 milionů korun) do nového oddělení s názvem Innovation Lab. To chce pomáhat rozvoji klientů díky analýze uživatelských (big) dat, na ní navazující personalizované reklamě a vývoji unikátních reklamních technologií.

Jedním z projektů nového Innovation Lab má být práce na realizaci Marketing Data Warehouse. „Na jednom místě budeme pro klienta agregovat data ze všech jeho inzertních kanálů, CRM, prodejen i měřicích systémů. Na základě analýzy těchto dat a navazujícímu machine learning budeme schopni mít dostatek validních podkladů pro strategická doporučení klientům v oblasti reklamy a její automatizace. Naší vizí je být firmám marketingovým technologickým partnerem,“ komentuje Jan Pátek, Global Managing Director v Business Factory.

TIP: Jan Pátek (Business Factory): Klesající návštěvnost Facebooku je mýtus

Agentura původem z Brna je na trhu od roku 2009, funguje jako oficiální partner Facebooku i Googlu a má dnes pobočky v Brně, Praze, Bratislavě, Varšavě a Dubaji. Společnost má za sebou dlouhou historii tvorby vlastních technologií pro online marketing – vyvinula například platformu ROI Hunter pro správu reklamy na Facebooku pro velké inzerenty, Openshop který pomáhá majitelům e-shopů s tvorbou mobilní aplikace, nebo platformu Arbitreo pro vydavatele a inzerenty a Retail Solutions, které umožňuje propojení onlinu s offlinem a real-time doměření vlivu online propagace na offline prodeje.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).