Po více než roce od spuštění mění kurýrní služba DODO majitele. Od skupiny KKCG ji koupila společnost Inveo, která se zabývá poskytováním služeb klientům z oblasti e-commerce. Částku, za kterou 100% podíl ve startupu koupila, firma nezveřejnila.
„Akvizicí DODO výrazně rozšiřujeme portfolio našich služeb. Nově jsme schopni ještě více provázat online a offline aktivity stávajících klientů. Zároveň se však s pomocí DODO chceme zaměřit na akceleraci výkonu při řešení poslední míle také u dalších služeb. V tomto ohledu probíhá již testování s několika klíčovými hráči českého e-shopového a food-delivery trhu,“ vysvětluje důvody akvizice šéf Inveo Michal Menšík, který mimo jiné stojí za projekty Slevín nebo PayLo.
DODO je služba nabízející vyzvednutí a doručení „čehokoliv, co lze koupit, zařídit nebo vyzvednout“. Funguje zatím jen v Praze a objednávka služeb je možná přes SMS nebo chat ve Facebook Messengeru.
Dále čtěte: Dopravci: Konec roku byl rekordní. Před Vánoci jsme odbavovali i 230 tisíc zásilek denně
Kromě služeb pro koncové zákazníky nabízí doručování také firmám. A právě B2B oblast je pro Inveo zajímavá. Startup může podle Inveo e-commerce firmám nabídnout „obsluhu poslední míle pro e-shopy a online služby“.
Nový majitel chce výrazně rozšířit záběr služby. „Zásadním způsobem chceme rozšířit síť kurýrů, abychom mohli co nejrychleji vstoupit také do regionů. Přitom budeme i nadále trvat na jejich plné kvalifikaci a budeme striktně vyhodnocovat a hlídat kvalitu jejich práce. Právě díky kombinaci flexibility a spolehlivosti máme šanci stát se v dohledném horizontu lídrem celého P2P delivery trhu,“ plánuje Menšík.