Aplikaci Max přibylo sedm milionů předplatitelů, druhý díl Jokera je průšvih

Sdílet

Joker 2 Autor: Warner Bros. Pictures

Společnost Warner Bros. Discovery oznámila výsledky hospodaření za třetí čtvrtletí. Její služby pro koncové zákazníky, kam patří streamovací služba Max, aplikace Discovery+ a rodina stanic HBO, si aktuálně předplácí více než 110 milionů lidí.

Firmu potěšil zájem o platformu Max, která od začátku července do konce září získala 7,2 milionu nových předplatitelů, vůbec nejvíc od svého spuštění. Službu mohou od léta využívat zákazníci v dalších zemích a zájem uživatelů posílilo také streamování sportovních přenosů včetně kompletního pokrytí olympiády v Paříži.

Čtvrtletní příjmy z přímého prodeje spotřebitelům vzrostly o devět procent na 2,6 miliardy dolarů. Společnost očekává, že příští rok výrazně překročí původně plánovaný zisk streamovací divize, který stanovila na jednu miliardu dolarů. Ještě do konce letošního roku začne služba Max pozvolna zasahovat proti nedovolenému sdílení přístupových údajů.

Od 19. listopadu se navíc služba Max rozšíří do Asie, konkrétně bude dostupná v Indonésii, Malajsii, na Filipínách, v Singapuru, Thajsku, na Tchaj-wanu a v Hongkongu. Celkový počet států, kde Max funguje, tak překročí sedmdesátku. Další expanze je v plánu na příští rok.

Zatímco streamovací divizi se daří, filmová studia Warner Bros. Discovery mají nevyvážený výkon. Loni se mimořádně dařilo třeba filmu Barbie, zatímco letošní výsledky jsou neuspokojivé. Manažeři v telekonferenčním hovoru k hospodářským výsledkům přiznali, že průšvihem je zejména druhý díl filmu Joker, který může ovlivnit celkové výsledky firmy za další čtvrtletí.

Firma Warner Bros. Discovery také vykázala odpis více než 100 milionů dolarů spojený se svou herní divizí. Vedení oznámilo, že se nyní zaměří na své hlavní franšízy a omezí počet nových titulů.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).