Česká streamovací služba Prima+ má po roce fungování přes 125 tisíc platících uživatelů. Oznámila to televize Prima, která aplikaci provozuje. Největší zájem je o seriál Zoo.
„Streamovací služba Prima+ slaví 8. února jeden rok na trhu. Za tu dobu získala přes milion uživatelů, kteří odsledovali přes 110 milionů video views a 43 milionů hodin obsahu,“ sdělila televize v tiskové zprávě.
Aplikace má tři úrovně přístupu – zdarma s reklamami (bez prémiových seriálů), placený s polovinou reklam a placený bez reklam. „Od svého spuštění získala Prima+ přes 125 tisíc předplatitelů. Uživatelé v tarifu Free ji využívají průměrně tři hodiny týdně, diváci s tarifem Light téměř sedm hodin týdně a s tarifem Premium bezmála deset hodin týdně,“ oznámil ředitel VOD služeb Josef Beneš.
Podle tarifu se také liší dostupnost obsahu, uživatelé bezplatné verze se nedostanou k předpremiérám seriálů.
Suverénně nejsledovanější napříč tarify je vlajkový seriál Zoo, u kterého si alespoň jeden díl pustilo bezmála 300 000 uživatelů. Druhý nejsledovanější pořad je kriminální seriál Zákony vlka, následuje reality show Prostřeno! a další kriminální seriál Einstein – Případy nesnesitelného génia.
V první desítce jsou ještě seriály Dobré zprávy, Pod hladinou, Eliška a Damián, Půlnoční zpověď, Agrometal a Poslední oběť.
Ze seriálů, které jsou dostupné jenom předplatitelům, je jasným vítězem pořad Pod hladinou s necelým milionem zhlédnutí. Alespoň jeden díl si pustilo přes 120 000 diváků. Dařilo se i dokumentární sérii Bez lítosti o doživotně odsouzených vrazích a fiktivní sérii Sedm schodů k moci inspirované českým politickým prostředím.
Strategie nasazování seriálů je odlišná od konkurence. Zatímco Voyo spoléhá na exkluzivní obsah, který je dostupný jen na internetu, seriály z Prima+ se postupně objevují také v běžném vysílání televize Prima.
Uživatelé Prima+ hledají spíše klid a odpočinek, nejlépe tedy funguje romantický obsah, komedie a rodinné pořady. Nové diváky stále získávají Slunečná nebo Modrý kód, své fanoušky má také zahraniční obsah jako Láska klepe na dveře nebo Zasněná láska.
Deset nejúspěšnějších filmů překonalo hranici 30 000 diváků. Vedou Ostrov, Prezidentka, Ženy a život a pohádka Princezna zakletá v čase 2.
„V nejbližší době navíc chystáme uvedení premiér seriálů a pořadů Zalez do spacáku, Plnej kotel, Inkognito nebo novou soutěžní show Česko na grilu,“ doplňuje Alex Ruzek, programová ředitelka skupiny Prima.