Aby bylo jasno: Elektromobil, jako takový, považuji za výbornou věc, protože elektromotor je pro pohon vozidel to nejlepší možné řešení a pokud by se kabina temperovala pomocí Peltierových článků, čili v zimě topit, v létě, přepnutím polarity napájení, chladit, bylo by to ideální, technicky jednoduché a vysoce blbuvzdorné přibližovadlo s minimálními nároky na servis. Jediné, co to všechno kazí, je zásobník energie, který je, přes veškerý pokrok, příliš málo kapacitní, příliš velký a těžký a má nepřijatelně malou životnost. A na tom se ještě dlouho těžko něco změní. Bohužel o tom, že bude možno zásobník elektřiny, ať už akumulátor, nebo kapacitor, doplňovat průběžně za jízdy,si můžeme nechat jen zdát. V Praze sice jezdí elektrobus, který má na konečné krátký úsek trolejí, takže když objede kolečko, vrátí se pod dráty a dobíjí, ale takovéto řešení je pro osobní automobily nerealizovatelné.