Vskutku? To je zajimave, ja mel za to ze fyzikalni zakony se vztahuji i na elektromobily ... a ono pry ne.
Pokud je mi znamo, tak onen "az" dojezd, je (stejne jako spotreba kterou mate v technickem prukazu) uvazovan za idealnich podminek - tudiz rozhodne netopite, nechladite, jedete po idealne rovne silnici, se specialnim obutim za idealni teploty kolem 20 stupnu a mate zcela novy akumulator.
Mate-li pak elektromobil s aku rekneme 70kWh, tak 80% dela nejakych 56kWh, takze pokud neco takoveho chcete ziskat behem 30 minut, potrebujete v 230V siti neco kolem 500A. Ovsem v "siti" toho elektromobilu, pri nejakych +- 50V ... je to zhruba 2,5kA. Pri 10A/mm2 na to potrebujete "vodice" s prurezem 250mm2 - 25x10mm.
O redukci poctu cyklu v pripade pravidelneho dobijeni takovymto zpusobem ani nemluve, bez potizi se zivotnost redukuje na 30% bezneho stavu.