A co cekat, kdyz 99.9% firem nehodla zaplatit odborniky a najima ušáky za 2/3 průměrného pražského platu.
A jak 4 roky rikam, tak se deje a bude se dit, dokud si menezer neuvedomi, ze ty vypadky stoji mnohem vic. Navic ušák si taky za rok uvedomi ze dela za malo v tak honosne firme a ze taky UZ umi a bud zacne delat do vyse platu a nebo odchází jinam a kolobeh se uzavira.
Tedy že bych připomenul, výpadky na dodávkách a vyzvedávání zboží nestojí tu firmu ani korunu., když už si to zákazník objednal.
Na tom tratí zákazníkem, jak časem, tak nervozitou a vztekem, popřípadě svými dalšími náklady. Té firmě to může být vuřt, dokud od ní nezačnou ti zákazníci odcházet ve velkém.
No a pak to chce přidat hlavně v reklamě. "dnes objednáte, zítra dodáme", "nevaž se odvaž se" a ke každé objednávce hodnotný dárek"..