Chjo, zase kýbl zvratků a ne informace :( Kam kráčíš, Lupo, že se musíš propůjčit k takovým šaškárnám?
1) Blbě je už jenom ten nadpis. Nemá místo "ADI" být "AMI"?
2) Blbě je už jenom ten výběr zdroje dat. AMI Digital je tlupa, co se specializuje na tahání peněz od zákazníků za to, že osloví na soc. sítích maximum zákazníků a čím vyšší je prezentovaný číslo, tím líp pro ně.
3) U statistiky je nutno zveřejnit nejenom počet respondentů a jejich věk, ale i konkrétní otázky, klíč k výběru respondentů,... Jinak má nulovou vypovídací hodnotu (což ale očividně jejich zákazníkům s titulem MBA nevadí).
4) Tabulka nerozlišuje "zná", "je registrovaný", "občas používá", "pravidelně používá". Je to stejná finta, jako kdyby si politická strana udělala průzkum preferencí a zahrnula mezi svoje voliče i ty, co někdy viděli její logo.
5) 511 respondentů je zoufale málo. Na reprezentativní vzorek z jednotek M uživatelů. Je to tak zoufale málo, že v uvedené době s přehledem zvládne jeden člověk selektivně pracovat s každým z nich.
6) Nabízí se otázka, jestli průzkum probíhal na sociálních sítích, když se na to ta smečka hyen specializuje. A jak potom přišli na 7,6 % lidí, kteří jim na ty sítě kašlou? Vycucali si z prstu číslo těsně nad "běžnou statistickou chybou 5%"?
7) Chybí označení "reklamní sdělení", protože nic jinýho tohle lejno není.