Facebook jako minimum. Podle poslední studie agentury AMI digital letos v prvním čtvrtletí pouze 7,6 procenta uživatelů internetu nepoužívalo žádnou sociální sít. Tři a více sítí naopak využívá 69 procent českých uživatelů. Loni to bylo přitom jen 39 procent.
„Lidé si už ale podle všeho více vybírají, které a jak intenzivně chtějí používat. Nedochází proto k dalšímu růstu času tráveného na sociálních sítích, spíše se mění jeho struktura. Oproti loňskému roku uživatelé dělí svoji pozornost mezi výrazně více sociálních médií,“ uvedl k výzkumu ředitel AMI Digital Vladan Crha.
Na sociální sítích stráví čeští uživatelé průměrně 147 minut denně, což je o 12 procent méně než v předchozím roce. V rámci AMI Digital Index se na přelomu března a dubna letošního roku autoři ptali 511 respondentů ve věku 15 až 59 let.
Nejpoužívanější a nejznámější sítě jsou YouTube, Facebook, G+, Instagram a Twitter. Poměrně dobré povědomí má i Instagram Stories, která podle průzkumu po půlroce od spuštění dotahuje podobně fungující síť Snapchat.