Seznam.cz spustil nový Sklik, rozšíření obsahové sítě přijde nejdříve v létě

3. 2. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Portál Seznam.cz spustil dopředu avizovanou novou verzi PPC systému Sklik, kterou vytvořil již ve vlastní režii. Česká portálová jednička vytvořila vlastní aplikaci pro správu PPC kampaní a nové uživatelské rozhraní pro klienty systému Sklik. Má jít o nejrozsáhlejší projekt, který se kdy ve firmě Seznam.cz realizoval. Podílel se na něm tým, který má zkušenosti z jiných velkých projektů a pomoc poskytli i výzkumníci fulltextu a kolegové z mapového týmu. To, že jsme projekt spustili přesně, jak…

Portál Seznam.cz spustil dopředu avizovanou novou verzi PPC systému Sklik, kterou vytvořil již ve vlastní režii. Česká portálová jednička vytvořila vlastní aplikaci pro správu PPC kampaní a nové uživatelské rozhraní pro klienty systému Sklik. Má jít o nejrozsáhlejší projekt, který se kdy ve firmě Seznam.cz realizoval. Podílel se na něm tým, který má zkušenosti z jiných velkých projektů a pomoc poskytli i výzkumníci fulltextu a kolegové z mapového týmu. To, že jsme projekt spustili přesně, jak jsme si naplánovali, je i jejich úspěch. říká Jiří Chomát, tvůrce nové aplikace a současný produktový manažer systému Sklik.

Vývoj trval jedenáct měsíců. Nová verze byla do provozu nasazena 31. ledna 2010. Od toho dne plynule vydává inzeráty cílené na zadaný dotaz a na text internetové stránky. Oproti staré verzi však systém rychleji reaguje na změny v kampaních, jinak řadí inzeráty, optimalizuje denní rozpočet klienta a má i další nové funkce, vyjmenovává Seznam.cz novinky. Spuštění nové verze je ale jen jednou z očekávaných událostí tohoto roku. Možná ještě větší očekávání vyvolává rozšíření kontextové sítě i pro externí partnery. K tomu má však dojít nejdříve v létě tohoto roku. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).