Cleverlance na projektu působí jako dodavatel a implementátor řešení, systémový integrátor a poradce při zavádění nově nastavených obchodních procesů společnosti.
Nasazením řešení získává Economia jednotný pohled na klienta napříč celou organizací, od jednotlivých předplatitelů, až po zadavatele inzerce a účastníky konferencí a seminářů.
„Společnost tak dostává do ruky nástroj, který umožňuje nahlížet na každého klienta zvlášť a reagovat na jeho specifické potřeby a požadavky,“ uvádí jan Šanko, CRM kompetence leader společnosti Cleverlance.
Analytické a marketingové oddělení využívá veškerých možností pro analýzu dat (včetně OLAP technologie), ověřuje nastavený segmentační model a poskytuje informace pro přípravu a realizaci marketingových a prodejních kampaní.
Nedílnou součástí řešení je nadstavba Cleverlance pro komunikační centra, která ulehčuje a zrychluje samotné zpracovávání a evidenci požadavků klientů. Součástí řešení jsou i možnosti pro call skripting. Cleverlance call centrum je plně integrováno s telefonní ústřednou a řešením CRM.
Cílové řešení je postaveno na technologiích Cleverlance a řešení MS Dynamics CRM (.NET) a využívá integraci na osvědčená řešení Mikropost, Insider a Helios.
O Cleverlance Enterprise Solutions:
Společnost Cleverlance je přední český dodavatel IT konzultačních služeb akomplexních SW řešení pro finanční, telekomunikační a veřejný segment. Hlavní nabídkou společnosti je podpora obchodních procesů a nových služeb zákazníků díky efektivní implementaci SW řešení. Tým Cleverlance tvoří 350 specialistů se znalostmi v oblastech obchodních konzultací a analýzy, návrhu, vývoje a implementace informačních systémů, projektového řízení, informační bezpečnosti, technické podpory a kompletního outsourcingu informačních systémů. Dceřiné společnosti TrustPort a AEC rozšiřují portfolio o služby v oblasti bezpečnosti informačních systémů a špičkové bezpečnostní produkty.
Více informací o skupině Cleverlance najdete na adrese: www.cleverlance.cz.