Už řadu let uživatelé LinkedIn žádají o možnost blokovat uživatele a LinkedIn neustále tvrdilo, že to přece není potřeba. Místy argumentovalo tím, že se přece nic špatného neděje, místy tím, že stačí obtěžující uživatele ignorovat.
Se stále rostoucí záplavou spamu, falešných profilů, marketérů a head-hunterů ignorujících základy slušnosti se ale LinkedIn stávalo místem, kde na jednu užitečnou zprávu připadalo několik desítek obtěžujících.
LinkedIn tak konečně ustoupilo a doplnilo klasické blokování profilů, které umožní zamezit přístupu zablokovanému k obsahu vašeho profilu, sledování toho, co píšete (samozřejmě, může pokračovat prostřednictvím jiného profilu), posílání zpráv a dalším možnostem obtěžování, které se na LinkedIn doposud objevovalo.
LinkedIn doposud umožňovalo obtěžující uživatele pouze nahlašovat, ale prakticky nikdy to nevedlo k tomu, že by obtěžující účty byly zrušeny nebo že by snad došlo k ukončení záplavy spamů, které takovéto účty posílaly.