LinkedIn po mnoha letech čekání umožňuje zablokovat uživatele

24. 2. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: LinkedIn.com
LinkedIn mnoho let otálelo se zavedením docela zásadní funkčnosti: možností zablokovat uživatele. Míra obtěžování už ale v některých případech začala být neunosná.

Už řadu let uživatelé LinkedIn žádají o možnost blokovat uživatele a LinkedIn neustále tvrdilo, že to přece není potřeba. Místy argumentovalo tím, že se přece nic špatného neděje, místy tím, že stačí obtěžující uživatele ignorovat. 

Se stále rostoucí záplavou spamu, falešných profilů, marketérů a head-hunterů ignorujících základy slušnosti se ale LinkedIn stávalo místem, kde na jednu užitečnou zprávu připadalo několik desítek obtěžujících.

LinkedIn tak konečně ustoupilo a doplnilo klasické blokování profilů, které umožní zamezit přístupu zablokovanému k obsahu vašeho profilu, sledování toho, co píšete (samozřejmě, může pokračovat prostřednictvím jiného profilu), posílání zpráv a dalším možnostem obtěžování, které se na LinkedIn doposud objevovalo.

LinkedIn doposud umožňovalo obtěžující uživatele pouze nahlašovat, ale prakticky nikdy to nevedlo k tomu, že by obtěžující účty byly zrušeny nebo že by snad došlo k ukončení záplavy spamů, které takovéto účty posílaly.

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).