Třetina uživatelů používá YouTube, zatímco jsou přihlášeni ke svému účtu. Údaje byly zveřejněny při příležitosti pátého výročí oficiálního spuštění české lokalizace.
Celý ekosystém se v průběhu posledních 5 let postupně rozvíjel. Počet českých uživatelů je sedmkrát vyšší a počet inzerentů z ČR se více než ztrojnásobil, přičemž jejich investice do reklamy na YouTube rostou několikanásobně rychleji. Zároveň dochází k dynamickému růstu příjmů z obsahu u tvůrců. Po otevření Partnerského programu byly jejich příjmy meziročně více než sedminásobně vyšší (2011 vs 2010), za poslední rok narostly 2,5 násobně,
shrnuje Google v tiskové zprávě.
Z kanálů obsahujících originálně vytvořený český obsah je nejsledovanější kanál Viral Brothers, následovaný kanálem tuzemské pobočky T-Mobilu. V současné době je na českém YouTube 30 kanálů komerčních značek, právě kanál T-Mobilu se pyšní největším poštem odběratelů.
Další údaje najdete v přehledné infografice: