Hudební obchod a digitální videopůjčovna už Alze nestačí. Akvizicí se chce dostat na trh elektronických časopisů. Dlouho jsme hledali způsob vstupu na trh elektronických časopisů, o jejichž budoucnosti jsme přesvědčeni,
tvrdí v tiskové zprávě Šárka Jakoubková z Alza.cz.
Publero má v nabídce skoro 1500 deníků a časopisů, a to včetně těch tuzemských. V praxi bude nová situace vypadat tak, že časopisy se budou prodávat nejen přes stávající Publero portál, ale do několika týdnů budou zařazeny v portfoliu produktů Alza.cz v rámci sekce Alza Media.
Zakladatelé Publera Petr Korytar a Jakub Kadeřábek, tak i čtyři roky po založení firmy zůstávají ve firmě s menšinovými podíly. Kadeřábek bude nadále ředitelem a jednatelem a Korytar šéfem distribuce a publishingu.
Alza letos vyhledává hlavně nové možnosti, jak vydělat peníze. A jednou z nich je obsah. V rámci digitální distribuce se obchodu rozjíždí i půjčovna filmů. Už registrujeme řádově jednotky tisíc zákazníků, do konce roku chceme mít v katalogu tisícovku filmů,
dodává Jakoubková s tím, že průměrně si jeden zákazník pustí tři filmy měsíčně.