Koloniál zkouší množstevní slevy. Chce podpořit nákupy ve velkém

13. 4. 2017

Sdílet

Velké nákupy pro rodiny i firmy. Koloniál z rodiny Rockaway se chce profilovat jako služba právě pro zásobovací objednávky a konkurovat velkým kamenným obchodům. 

Nový model cenotvorby funguje jako množstevní slevy. S rostoucím počtem kusů v košíku bude postupně klesat kusová cena zboží. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

Slevy se v první fázi budou týkat vybraných druhů piva, mouky, čokolády, čajů, džusů anebo sprchových gelů či toaletního papíru. V každém následujícím měsíci se skupina produktů o několik desítek položek rozšíří podle zájmu zákazníků. Firma chce nechat rozhodnutí o tom, které zboží dynamicky zlevňovat, na facebookových fanoušcích. 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).